In the closed space of his apartment, a man confronts some shady events, at the border between a fantastic universe and mental frenzy. The place is transformed, strange drawings recover it little by little. He vomits painfully a strange creature, as black as the inscriptions that came before it. to investigate a space which will become his. Waiting for a new union to come, it begins to investigate a space which will become his.