Two bodies, giant almost naked, advance slowly to a circle of clay. This graphic experience features the expressiveness of their bodies which are to repeat a sumo ritual. The two wrestlers are fighting in a lightning way through each of their deeds, which are the direct expression of their being the most exposed.