The house itself is heavily decorated, mostly by Cocteau (and a bit by Picasso), and we are given an extensive tour of the artwork. Cocteau also shows us several dozen paintings, most of which cover mythological themes. He also proudly shows paintings by Edouard Dermithe and Jean Marais and plays around his own home in Villefranche.