Refused the entrance to a nightclub, three girls of African origin are in the grip of resignation or of anger.Punished for appearance-based prejudice, they do not understand this stigmatization and express the way they feel. The Frenchness and the Africaness are in confrontation, gauge, compare. Through their words, each gives the vision of a timeof identical mixtures.