Mister William is a model employee, but he ignores the world except his office. Which is the worst: to contribute to the institutional corruption or to live according to the laws of the street? Mister William offers us a very particular vision of the world and asks us, funnily and with sarcasm, questions on the conventional notions of the morality, the criminality, the good and the evil.