Anna, a young provincial person, comes to Paris to find Karl with whom she fell in love by Internet. In the train she meets Balda, an enigmatic character who suggests emphatically to her to take a role in a show which he stages. Anna, too absorbed by her new love, refuses, without suspecting that in the contact of this stranger her fate has already tipped over.