Some men roam in a jungle, looking for each other desperately. They move alone or by two, in civilian or in military uniform, all armed well. As in any relationship between several individuals, in this game they will establish fast hierarchies, jealousies. Then will appear the insecurity of ther weaker and the ascendancy of the stronger.