The story is situated on a night of full moon in a Parisian east building. A couple in full sleep, near three o'clock in the morning, are brutally awaken by the upstairs neighbours. They seem to fire shots! Intrigued and at the same time totally exceeded by all this din, the man decides to go to visit his neighbors, firmly decided to end all this noise. A mortal surprise, literally, awaits him.