A baby on the point of being born takes us for a long dreamlike journey. In weightlessness between dream and reality, he crosses the clouds of unknown seasons which begin blooming, rushes into cities filled with robots which liven ont his passage. During his epic journey, he also meets silly creatures: a toad gentleman, eel lamps with Indian headgears, a dino ghetto-blaster, or also multicolored flying fish. By the enjoyment of his laughter and his pure grace, the child manages to transform the darkness of the disease into light and into dreams, transforming the world thanks to his strength of life.