Of Uruguayan origin, a forty-year-old man left everything in his country to become an actor of the cinema which he admires most, French cinema. Dishwasher at night in a restaurant, he gets ready for the day of the big casting where he should interpret the return of Quichotte. This casting is going to reveal his real character.