Three cockroaches discuss at the bottom of a refrigerator. Butit slips fast.Jokes fuse on the origins of some and the others. Who from the bathroom, who from the kitchen, who fromf the garage. Until a neighbor shouts at them to keep silent and threatens them to send them out of the kitchen and to send them back home. Problem, they are all from the kitchen! But this is a ficition. Fortunately for them, cockroaches are not so stupid.