Pauline, an old lady living alone, prepares carefully the lunch which she organizes for her family. But for a few days, she thinks only of her cat, Félix, who has escaped. The day before the reunion, Pauline recognizes Félix in her garden. The day of the lunch, the family is complet, everything seems perfect, until we ask Pauline to see Félix.
Adapted from Tornano Tutti, short story taken from the collection La Fine dell'amore by Ilaria Bernardini.