The country's disastrous economic state produces an enormous impact on the workers. Despite the crisis, they've never stopped loving each other, suffering, cultivating and appreciating life... In particular our electrician, a kind of resistance fighter, who has an open and wonderful heart. He not only brings electricity (which is often cut off) to the inhabitants of the small village, but also the light of love, of loyalty, of life, and above all, laughter.