Ada, age eight, dreamy and unruly, is persuaded that she possesses a super power. After school, delivered to herself, she tests her capacities. In vain. Until the day when, by trying to cross a wall, Ada reopens a fancient crack in the wall which separates iher room from the psychoanalyst's office of her mother. Hidden behind the crack, Ada spies. Touched by the distress of the patients and shocked by the neutrality of her mother, she discovers a fascinating universe. And an opportunity to realize her dream.