The discovery and concurrent investigation of an ultra-secret biochemical factory in Thailand. Though evidence of the factory's existence was captured in photograph by French intelligence agents, complications ensue when the footage is intercepted by a criminal group whose plans include bribing the French government. The agents send an exotic dancer to retrieve the footage in a risky undercover mission.