D/S is a feature-length documentary about games of submission and domination in the form of a road movie in which Dominas and Submissive indulge in their favorite games between consenting adults. It is also and especially about women and what they have to say about sensual and sexual pleasure and their relationships with men. In a former Belgian butcher's shop transformed into a Dungeon a long night begins.