The city of Seoul, in the center. The movie begins just beforesunset. A sequence-shot in panoramic, slow and light, brings us to travel in the airs in almost weightlessness. We hear the conversations of several people on the telephone the subject of which shows itself according to their exchanges: the ghosts. The video adopts the point of view of the spirits floating over Seoul.