A movie for amateurs of motor sport and strong sensations. A Balkan road-movie made by a Croat from Split. No brass band, no trumpet, no nudity nor any Gypsies. The highway A1 which connects Split to Zagreb is quite new. The car is recent. The sea is next to the island of Vis and the Danube is magnetic. As a sound track of the breaths from tim of war.