Every morning, Émile and Barbara wake up in love in their car. They live in their garage because they rented the rest of the house. Every morning, the sweetness of their awakening is interrupted by Francine, their tenant. One day, a mysterious love letter slides under the main entrance of the garage. As the mornings succeed mor and more the mystery of the letters get. Who is the author? To whom are they sent? Till the last morning.