A man, eaten away by a fault provoked by an emotional shock, permanently relives a metaphoric duel. Each time, he cannot kill his opponent and the duel always ends in his own death. A cross is then outlined on his skin. A sound brings him out of his torpor and reminds him his terrible secret.