During that particular time, Russia spied on the USSR. Andrei Galilee Fominov and his team of stand-in secret agents are given the mission of breaking into the Soviet Embassy. Discreet and methodical, they search the building, looking for a new kind of secret weapon. A comet’s passage disrupts space-time: the agents disappear into a wallpaper’s geometric patterns.