Night falls on the city. A young woman finishes her cup of tea and goes out. Rain has started falling. The young woman walks slowly, lost among the passers-by. She goes into a market. On her way, she encounters a strange procession. She suddenly shifts from ordinary life into an unfamiliar world. She is irresistibly drawn to a darker realm, that of the underworld.