Paul, who is 50 years old and has a Flemish accent, is truly fascinated by animals. But the human ressources service doesn’t really like that since the service thinks he bothers the patients- as a matter of fact, he is a dental assistant in a center- with his stories concerning tiny creatures… It has often been suggested to him finding a girlfriend with whom he could share this devastating passion of nature. Just to balance himself. Just looking alike others.