The young man fell from the sky. Communication relay burns. Flee from the city and its commotion, return to nature. Become part of another story. That of the legend of the prince. In the hope of a love, hiding behind the hollow in a tree. Nothing magic is improbable. What happened yesterday, may happen again tomorrow.