Thomas and Mathieu, in their early thirties, are friends. They work together in a large, dehumanized company. To pay for surgery that could save his only son's life, Thomas embezzles a large sum of money from the company. He asks Mathieu to cover up his misdeed to gain some time, but is Mathieu ready to risk his position to help his friend?