A man and a woman meet on the Café du Finistère terrace in Quimper. We could believe that it's pure chance, but that's not at all the case. All has been planned. The couple pretend that it's a first meeting between a man and woman who may end up loving each other. They play at love to try to master it, organize it. A troubling game, even when you think that you control it. The wind picks up on the Odet quays. Is it a breath of love in the air?