Irène is mourning a lost love. Hier nights are populated with bloody nightmares, her days of terrible visions. Afflicted by the fight, she crosses everyday life in a trance and crosses people without seeing them. Today nevertheless, her road is going to cross that of a little girl who could indeed be an angel.