Fifteen-year-old Saïd and Soumia, his younger sister, find themselves home alone after their mother leaves for the hospital. In order to escape, they lie to the people around them, inventing a stepfather who keeps an eye on them. Brams, a neighborhood thug, quickly understands how easy it will be to take advantage of the teenagers’ vulnerability.