When the city lights go out, Zevs, a graphic artist, redesigns the urban landscape by painting in the city's shadows, both literally and figuratively. The camera follows his nightime itinerary in the streets of Paris. The film, between documentary and fiction, focuses on Zevs’ committed acts, thereby providing the opportunity to reflect upon the nature of public space. He is a true artisan of the urban guerrilla, the creator of a new form of absolute freedom. With this film, Christophe Caubel offers us a manifesto of “guerrilla art.”