In 1961, Lenya Voynich is kidnapped after her father’s death. A group of Jesuits lock her up for life in a psychiatric clinic in Prague. Twenty years later, the clinic is destroyed and abandoned. Alone in her cell, Lenya Voynich remains with her secret.