In 1919, Pierre Darmont, a handsome, much-loved piano virtuoso, falls in love with Anne Morris, a young woman who shares his tender feelings. But, quite inexplicably, after an unforgettable night, Anne vanishes without trace. Twenty years later, Pierre, at the peak of his glory, has become embittered. Unable to recover his unhappy love affair, he has collected women without ever committing himself to any. Until some night he meets the eyes of a beautiful young lady, who happens to be the spitting image of his great love...