Yvette is 62 years old and doesn't have a minute to herself. Yvette is a farmer who resembles those of our country roots, either real or imaginary and often far removed from the reality of modern farming life. She's our guide to this notion of a farm where everything is cultivated and where all the animals live together, like in Noah's Ark. This farm, truly real, is the farm of Yvette, her centenarian mother, and her two brothers. They've always lived here, in a world still guided by the rhythms of the seasons. But Yvette resists time and gazes voraciously at the modern world.