Reportage Michael is a cameraman. He’s been asked to film the recovery of a woman’s corpse from a mountain lake. He refuses to do so for ethical reasons and leaves. On his return journey, he gives a lift to a female journalist who’s covering the event. They talk about their work and fall in love. Overcome by passion, they stop at a café and then go to a hotel room. Do they know each other? She claims they do, with increasing forcefulness. But where did they meet? Was it at the lake?