At the bottom of a swimming pool, a young woman in a summer dress waits for death while sitting on a large red suitcase and humming a Latin-American tune. A man, who dives fully clothed, wants to bring her to the surface despite her unwillingness. She resists and challenges him to start all over again. He wants to seduce her so as to save her. She wants to draw him into her distress after a failed love affair by humming her favorite tune to him.