Caught up in a fury of work, a New York businessman’s day to day existence is suddenly turned upside down by a strange phenomenon: a comet. The gravitational pull of the passing comet upsets the whole town and it’s as though it has been magically thrust into weightlessness. The businessman finds himself alone in the middle of the city and among hundreds of elements floating in the air.