Since his earliest childhood, Robert, chap rather typically French, is in love with the dentist's secretary. He lives under the same roof as her mother, possessive cruel mother who forbids him any desires, whether they are carnal or sweet, and watch his slightest actions. Robert, he, dreams about love and about independence.