Geraldine, a model wife, suffers from terrible headaches after a Sunday lunch with her husband, Franck. As all drugstores are closed, she goes to a new age herbalist. After drinking the herb tea she's been sold, the headaches disappear but her perception of reality has changed. Her apartment is no longer the same and her husband has mysteriously disappeared.