Ali comes from a modest family in southern Lebanon. He lives and works in Beirut as an assistant to a sports photographer. Ali is in love with a young woman he spotted at an equestrian competition. Unsure of how to seduce her, he asks his sister for advice. She suggests he write a poem to the horse rider.