There is a place that, better than anyone, mimics the human condition. Not a story, but rather elements: an evening, a dawn, bodies and voices, elements of memory, of births, of ghosts: some listen to others. For two thousand years, Judeo-Christian civilization has thought of itself from the numbers 2 and 3. This enigmatic accounting is indeed poetic.