It's summer in Paris and the city is empty. Vincent and Clara split up. She leaves him for another man. She slams the door behind her, leaving Vincent heartbroken and with two tickets for India. The first idea that comes into his head is to sell the tickets, but his closest friends, Adele and Lazare, encourage him to find a female traveling companion to go away with.
But what Vincent doesn't know is that he's been watched and filmed by a mysterious, anonymous "investigator," who questions his friends and all his recent conquests.