Lubi lives with his mother, his sister Dusha, and her daughter in the ruins of a house whose interior strongly resembles army headquarters. On the roof, Dusha has painted an enormous red heart upon which she poses in her bikini for the American pilots, hoping that they’ll spot her and carry her off to live in the States.
Lubi, driven crazy by her behaviour, tries to shoot an AWACS Boeing from the sky with a smuggled Stinger missile. He believes he’s succeeded, what’s more, when a parachutist crash-lands on his roof. Dusha instantly falls in love with this man who she calls Bobby, because, in her eyes, all Americans look like Robert Redford. Lubi decides to hold him hostage, but Bobby manages to escape… before realizing that fleeing in Belgrade is an impossible mission.
Dusha rescues him from the armed Serbian mafia and takes him back home. He cuts a deal with Lubi: by banding together, they’ll destroy Milosevic and pocket the reward money promised for his death.