Cécile believes that the intense happiness she feels sitting beside her Pierre in the ferris wheel is mutual. Suddenly her world subsides. Pierre tells her coldly that he wants to split up. Cécile bombards him with questions and begs him to think things over. But Pierre is made of stone. Now only one thing is on his mind: to get away.