Muriel, a young woman, arrives in Marseilles for the funeral of her mother who she hadn't seen for many years. The family rituals weigh her down and she escapes into the night, into the city, wandering the streets. She starts to follow a group of rowdy and joyous guys. One of them, Sami, is getting married the follow day and is living it up on his stag night. Muriel takes off with him. The night is only just beginning.