Pulsar: abbreviation of the astronomical term Pulsating Star. The pulsar is a galactic object, star with neutrons been born by a collapse, which presents an intense electromagnetic emission, - radio waves, X impulses and syncopated optical frequencies. The X impulses result from activated thermonuclear flashes when the accrétée material on the surface of an affected pulsar reaches a critical pressure and temperature. The collapse which gives it birth accelerates its rotation and imprisons its magnetic induction which becomes then extremely intense. Fragments of material which seem to move in equal speeds at ten times that of light go towards the observer. Pulsar is a part of the Cycle of the Angel. In this cycle of works, we create links between the human body and the astronomical bodies. The performance improvised by Maria Klonaris is a negative dance, between enjoyment and disaster, body movements in black and blue battling against the white of the screen and the bright fulgurances of a fireworks.