Anna, a thirty-five year old French woman, wanders through the streets of New York at night, looking for her husband. A famous American writer, he suddenly disappeared two years earlier. One evening, she crosses paths with a homeless man suffering from amnesia. She can make out her husband features in the man’s grimy face.