A simple room looks out on a vast industrial landscape. The sea can be seen in the distance, melding with the horizon. The sea disappears far into the distance. A few steps are danced to an old-fashioned, rousing tune. Someone knots a bow tie. A framed photograph captures the brilliant gaze of the woman the headless man loves. He gets ready for his romantic meeting. Tonight he’ll declare his love. To do so, he’s decided to buy himself a head.