Mathieu (Robert Hirsch) is a mild-mannered man engaged to a woman whose father is involved in running a house of prostitution. When the father dies, Mathieu inherits the bordello and is unprepared for his new position. He overcomes his shyness and becomes a sexual dynamo when his workers feed him some powerful amphetamines.