Sometime in the Seventies... Jean, 11, hangs out with his terrier and two staunch friends. He already has an inkling of life's hardships... and feelings to spare! The three buddies, with their energy and desire to taste life, wander through the peaceful, calm streets of Paris' 11th arrondissement.