On May 7,2000, in the parking lot of a Ramada Inn in Jacksonville, Florida, 65-year-old Mary Ann Stephens is shot in the head before her husband's eyes. Ninety minutes later, a 15-year-old Brenton Butler is arrested. For the investigators and media who cover the story, it is just another messed-up youth, just another wasted life...