Vincent Fleury, a cab driver in Lausanne, has separated from his wife and their son. One evening, he meets Thelma, a young woman who offers him a large sum of money if he will accompany her to Crete and help her take revenge on a former lover. During the voyage, Vincent and Thelma become close, although Thelma gives little away. Vincent doesn’t catch on to her game until one night he wants to take things a step further and discovers that Thelma is, in fact, a man. Shocked by this discovery, he rejects her. But when he learns Thelma’s ‘other’ secret, he begins to see her through different eyes.